lørdag den 22. oktober 2011

Versace for H&M










Så er hele Versace x H&M kollektionen, som danskerne får mulighed for at få fingrene i d. 17 november, blevet offentliggjort. Jeg har tidligere her på bloggen udtrykt min skepsis, og jeg må sige at mine værste anelser har set dagens lys. Det er så 90'er-agtigt på den ikke særligt fede måde, at det næsten giver én myrekryb og får alskens små hår til at rejse sig på kroppen. Jeg er simpelthen ikke særligt vild med det meste af det pangfarvede, på-grænsen-til-kiksede tøj. Faktisk er sættet på billede 4 (fra oven) den mest kiksede og direkte grimme modekatastrofe i lange tider, og at iføre sig det vil være være et klart og tydeligt fashionsuicide. De gyselige leggings minder mig lidt om vores tykke maddame Henriette (som også var indehaver af en matchende lyserød stribe i håret) fra min tid i børnehaven. Dog må man give dem, at det er meget tro Versace!(på bekostning af meget lidt H&M(om det så er en dårlig ting, er op til diskussion))..

Now is the entire Versace x H&H collection made public. I have earlier shown my skepticism at the blog, and i have to say that my worst nightmares have come true. Its sooo 90s, in the not very cool way, and i really do not like it. Especially not the 4th pic (from the top). To wear that, would be a clear fashionsuicide! But when thats said, i must say, that it is so very true Versace!(at the cost of less H&M(and if thats a bad thing, is up for discussion))

1 kommentar:

  1. hvorfor har du så lavet et indlæg hvis du synes det er så grimt? :-)

    SvarSlet