torsdag den 13. oktober 2011

featureweek















Sweet sweet August

Vi har i øjeblikket featureuge på skolen med det overordnede emne; kommunikation. Har meldt mig på billede-holdet, og dette er hvad jeg i dag har kreeret sammen med Andrea og min nye ven August fra 4.(sidste billede) Det var meningen at vi skulle kommunikere følelser ud gennem billederne.. hmm. tja, det vel blevet ok.

Just now, we're having a so called featureweek with the overall-theme communication. I'm on the foto-team, and this is what i have made today, with Andrea and my new friend August from 4th.(the last pic) We were supposed to try to communicate feelings through the pictures and.. well, i think they are okay..


2 kommentarer:

  1. Hey Nicolai!
    Synes virkelig det er en fed blog du kører her! Og synes det er lidt fedt at du som dreng, ikke går ud og laver en eller anden random fodbold blog, men at det er mode - Det sgu lækkert!
    *Er nu blevet fast læser!*
    Ta' lige et smut forbi min blog, så du süß! http://stephaniekastrup.blogspot.com/

    Love Stephanie:))

    SvarSlet
  2. mange tak stephanie. jeg kigger også ;)

    SvarSlet