onsdag den 19. oktober 2011




hej blog. undskyld den længere pause, men har haft rigeligt at se til. I weekenden var jeg i lejlighed på østerbro med nogle venner og have det fedt. var til lagersalg hos woodwood og mads nørgaard og gjorde nogle eminente køb, som jeg vil blogge billeder af i den nære fremtid. I mandags var jeg på louisiana med min far og søstre i det skønne vejr(hvorfra billedet også er), og i går og i dag har jeg arbejdet og arbejdet. så så spændende har det været! Håber i alle nyder at have ferie - det gør jeg.
ps. så er der kun 6 dage til jeg skal til london!!
pps. så er der kun 21 dage til jeg skal i erhvervspraktik!!

ses

hey blog. sorry for not bloggin in a while, but i have had a lot to do. In the weekend, i was in a flat in copenhagen with friend and had a good time. We went to the mads nørgaard and woodwood samlesale, and i did some excellent buys witch i will show you later. Monday, my dad, sisters and i went to Louisiana (wherefrom the pic also is) in the beautiful weather, and for yestersay and today, i have just been working and working. Hope you all enjoy the vacation - i do.
btw. there is only 6 days to my london-trip!!
btdw. (by the double way, hehe) there is only 21 days to my practice!!

c ya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar