søndag den 4. december 2011

14 wishes...

Sidder og skriver ønskeliste og finder det utroligt vanskeligt. Her er dog nogle af de ting jeg kigger på p.t:
Klassisk og tidsløst ur fra Georg Jensen. 

Sort halstørklæde fra Cos
Army gloves fra Filippa K. Kan egentlig ikke helt finde ud af om det skal være disse, eller et tilsvarende par i sorte, der skal ende på min liste.

Rolex's oyster explorer 39mm steel. Så vanvittigt flot et ur. Tror dog nok ikke at det ender under juletræet. Desværre.

Nike Venture (VNTG) super cool farvekombi.. 

Standard O t-shirt fra Acne. Lækker basic.

Helsinki strik, også fra Acne. Som du kan se er der en del strik på min ønskeliste,  hvilket også (sammen med mine WW. sweats) er hvad jeg går i for tiden. 

Colombiere strik fra Wood Wood. Har den i blå og den er så vold rar, at jeg tænkte, at en grå nok ikke ville skade.


Klassiske LA Trainers fra Adidas.


Sorte U420'ere fra New Balance ville være ret fede at få fingrene i..

Gråt cashmere halstørklæde fra Cos. Der er faktisk lige 10 cm. for kort, men det er simpelthen så blødt og rart at jeg ikke kan lade være med at skrive det på.

Cologne fra Abercrombie & Fitch. Min er nemlig katastrofalt tæt på at være tommere end tom.

Farago-parrets nye Northern women in Chanel er en bog jeg ret godt kunne tænke mig lå under juletræet i år.. (!!)


Mere fed casual strik fra Wood Wood. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar