torsdag den 29. december 2011

29.12.11 lidt endnu!


Hey blog. Mine gaver som lovet. Synes selv det har været en utroligt tilfredsstillende og indbringende jul i år, og sender tak til min kære fader der tvang mig til at skrive en ordentlig ønskeseddel. Lille billedetekst: Cologne Fierce fra Abercrombie & Fitch, to gavekort til Matas, gavekort til Magasin, to Ts fra Acne, T og halstørklæde fra Cos, tubescarf, vanter, hue, pung og tape fra Wood Wood, deo fra Burberry, Euroman-abbo, og ikke at forglemme hjemmelavet kunst fra min næstmindste søster. Fik også to par sneaks, de sorte New Balance (som jeg før har vist her på bloggen) der er på vej med posten, og Adidas LA Trainers som desværre var for små og ikke kunne byttes til større hvilket også var tilfældet med den telegraph-sweater fra Wood Wood som jeg fik. Men ellers GR8
I år var også min debut med julegaveindkøb da jeg ligesom vurderede mig selv som lidt for gammel til hjemmelavede sager, og men god succes syntes jeg. Så det er jo også dejligt!
Håber i alle nyder at have ferie, hvis i har (hæ) og at i glæder jer til NYTÅR. i do ;)

X

Ingen kommentarer:

Send en kommentar