mandag den 16. april 2012

Dagens kluns

Dagens outfit



Fandt lige ud af at det var sygt lang tid siden jeg havde lavet et outfitpost, så her er lige det fra i dag. Jeg vil gerne starte med at undskylde den vanvittigt dårlige kvalitet, men havde ikke lige mit kamera på mig i øjeblikket hvor jeg besluttede mig for at lave indlægget, så det er bare taget spontant med iphone.
Har i dag haft mit påskeæg fra WW-hovedkvarteret på, (kasketten) som jeg er virkelig glad for, og som så vidt jeg husker, kommer i butikkerne og på webshoppen en gang i løbet af weekenden. Jakken og den hvide T er også fra Wood Wood, den grå bluse er fra Day Birger et Mikkelsen, jeans fra cheap monday og mine gode gamle samba classics fra Adidas. Lædertasken er fra Tiger of Sweeden og clubmasters fra Ray Ban. Håber i kan holde humøret - ellers så hør den her! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar