onsdag den 15. februar 2012

100 + dagens

Dette indlæg er nummer 100. Salut, hurra for det. Indtil videre har jeg brugt min ferie på et par bioture m. lidt shopping, arbejde og træning. Er blevet ret hug på det der spinning dér, men nu må vi se hvor længe der går, før jeg bliver træt af det igen. I dag har jeg arbejdet hele dagen, og derefter været til fødselsdag med god mad & vin på Østerbronx. rigtig hyggeligt. Nu vil jeg se en dårlig film og gå i seng. Godnat bloggen, ses snart.

ps, dagens;
knit Wood Wood jacket Wood Wood vest Ralph Lauren gloves Wood Wood jeans Cheap Monday shoes Adidas

2 kommentarer:

  1. Hej Nicolai :o)

    Jeg har været rigtig rigtig heldig at få en blog Award af Simone som har bloggen I twinkle in the rain.
    Hvis man får en blog Award skal man vidergive den til 5 blogs som har under 100 faste læsere, og jeg har valgt din blog til at være en af dem!

    Hvis du tager i mod den her Award, skal du som sagt give fem blogs en Award, derefter skal du på din blog skrive at du har modtaget en blog Award af mig, du kan eventuelt tage et billede eller lign. fra min blog.

    Til inspiration til de fem blogs kan du inde på min blog se en liste over dem jeg har givet en blog Award til! :-)

    knus Andrea

    www.andreaax.blogspot.com

    SvarSlet
  2. ej tak hvor er du sød Andrea ;)

    SvarSlet