søndag den 22. januar 2012

22.01.12






Lørdag
Var alene hjemme så Jeppe kom over, hvorefter vi hentede pizza og hørte alt for højt firsermusik. Efter at vi havde kørt os selv op på et latterligt festligt højt plan, tog vi over til Morten hvor Lasse og et par af pigerne var, for at hygge og disse MGP. Det var ret festligt og der blev danset så man skulle tro det var løgn. Alle var oppe og køre på den fede måde, indtil en eller anden fik den idé at invitere nogle flere over. Det ødelagde fuldstændigt festen, og endte med at lægge mig til at sove midt i det hele på sofaen. Vågnede kort efter, i forholdsvist godt humør og prøvede (uden held) at være festlig. Snakkede lang tid med Mathilde på et toilet, drak malibu med Ida og sad derefter og trøstede en meget sød, fuld og ked af det pige indtil hun faldt i søvn. Det endte med at drengene satte sig for at høre et eller andet stand up podcast som jeg slet ikke gad, hvorefter jeg cyklede hjem alene i verdens klammeste regnsnevejr.
btw så debuterede jeg i fitness i fredags. Det var en fest. Nu vil jeg sove. Godnat blog

2 kommentarer:

  1. Lovely pictures! /ourseceret.blogspot.com

    SvarSlet
  2. thanks! ...i especially like the first one of you! ;)

    SvarSlet