lørdag den 12. november 2011

13.11.11

Hey blog. Jeg ved at i er blevet hårdt forsømt her i denne uge, men har simpelthen haft så travlt med at nyde en helt umådeligt, vildt sej uge hos Eurowoman. Tirsdag, onsdag og torsdag brugte jeg sammen med verdens rareste moderedaktør Gertrud og hendes mega cool assistent Julie, på at finde tøj til serie- og forsideskydning til januarnummeret, fredag. Fredag blev brugt på en meget blæsende og kølig udgave af den ellers smukke bellevue strand på førnævne shoot. Alt i alt har det været en vold hyggelig/givende/sej uge og jeg vil bestemt komme til at savne det! (Har faktisk også været mega syg, men nægtede simpelthen at lægge mig..(!)) Håber i alle har en vidunderlig weekend.

ps. he he, jeg ved hvem der vinder Danmarks næste topmodel!

Hey blog! Sorry for lack of post, but have been busy enjoying a crazy cool week at the danish fashion magazine Eurowoman. Tuesday, Wednesday and Thursday, spent i with the worlds sweetest fashion editor Gertrud and her cool assistant Julie, finding clothes to an editorial- and covershoot for the january edition on Friday, at the beautiful but a bit windy bellevue beach. Overall has it been a fabulous week, and i'm definitely gonna mis it, a lot! Hope you all have a wonderfull weekend! 




Acnes amazing showroom









Stylist Mette, with the absolutly stunning polish model, Patrycja.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar