søndag den 18. september 2011

// 3.1 Philip Lim SS12

Ja, nu prøver jeg igen, for gud ved hvilken gang. Har lovet adskillige mennesker at jeg ville give det et sidste forsøg, når jeg investerede i en macbook, og ja, det har jeg nu. SÅ, nu prøver jeg som sagt igen:















SS12 kollektionen fra 3.1 Philip Lim viste bl.a. fine pastelfarver, flotte snit, denim og perfekt lag-på-lag.
Alle styles emmer af kvalitet og og den underspillede elegance, blandet med det mere casual denim givet en meget harmonisk kollektion med mange de bedste tendenser der ser ud til at komme til at præge næste forår + sommer. En af mine absolutte favoritkollektioner!

Idag har jeg været med til at fejre min lillesøsters fødselsdag, og ellers bare chillet med familien. Nu vil jeg gå tidligt i seng, så jeg er frisk og udhvilet til en nye uge med en masse spændende udfordringer og oplevelser... (right..)
//

Ingen kommentarer:

Send en kommentar